Google Ads (AdWords) reklama

Gera kaina, aukšta kokybė

Būti matomais pirmame „Google“ puslapyje – tai, ko siekia kiekvienas verslas ar veikla. Sparčiai augant paieškos variklių populiarumui privalote būti matomi paieškoje. Mes padedame klientams pasinaudoti šia galimybe ir sulaukti klientų jau tą pačią dieną. Ne vieni mūsų klientai  „Google“ įvardija kaip pagrindinį klientų pritraukimo įrankį. Interneto vartotojai neveda į paieškos laukelį „statybiniai blokeliai“, jeigu neieško jų nusipirkti. Patikėkite, vartotojas, kuris aktyviai ieško jūsų, yra 100 kartų vertingesnis už tą, kuris tiesiog naršo socialiniame tinkle ar naujienų portale.

Parašykite mums!

    Dažniausiai užduodami klausimai

    Kas yra Google Ads?

    „Google Ads“ – tai vienas galingiausių reklamos įrankių visame pasaulyje. Konversijų efektyvumas tikrai aukštas. Didžiausias privalumas yra greitis – pardavimus galite pradėti atlikti jau tą pačią dieną.

    Kodėl Google Ads yra svarbu Jūsų verslui?

    Paieškos varikliai yra viena efektyviausių reklamos formų internete. 85 % interneto vartotojų kiekvieną dieną ieško informacijos „Google“. Jeigu jūsų interneto svetainė rodoma pirmame puslapyje, tai didžiulis įrodymas, kad esate kokybiškos paslaugos ar produkto tiekėjas. Šis klientų pritraukimo ratas yra pastovus ir užtikrina nuolatinį lankytojų srautą kiekvieną dieną.

    Kiek laiko reikia, kad pamatytume rezultatus?

    Su „Google Ads“ rezultatai yra momentiniai. Sukūrus kampaniją, jau tą pačia dieną gausite užklausas ar pardavimus. Dar vienas didelis patogumas yra tai, kad „Google Ads“ galima bet kada sustabdyti ir paleisti. Šis variantas geresnis nei SEO, jeigu norite staigaus efekto.

    Ar suteikiate garantijas?

    Galime garantuoti, kad jūsų svetainė bus paieškoje. Visada ieškome kuo didesnio pelno savo klientui. Žinoma, yra nišų, kurioms „Google Ads“ gali būti ir nuostolinga. Bet tokiu atveju mes iš karto įspėjame klientą, kad yra tokia rizika.

    Ar galite sutvarkyti jau turimą kampaniją?

    Galime sutvarkyti jūsų turimą kampaniją. Atlikę auditą, aiškiai matysime trūkumus ir sritis, kurios gali atnešti daug naudos. Padidinus efektyvumą, klientai uždirba daugiau. Sutvarkius didesnės elektroninės parduotuvės ar paslaugų svetainės kampaniją, galima sutaupyti 40% biudžeto.

    Darbų procesas

    1

    Susipažinimas

    Vykdome pokalbį telefonu ar gyvai – tai padeda aptarti projektą, išsiaiškinti, ko tiksliai reikia klientui.
    2

    Strategija

    Gavę informaciją iš kliento, tęsiame darbus ruošdami strategiją ir darbų planą.
    3

    Raktažodžių parinkimas

    Išsikėlę aiškius tikslus, parenkame geriausiai tinkančius raktažodžius. Šis etapas labai svarbus, nes teisingai parinkus raktažodžius, galime gauti maksimalų efektyvumą.
    4

    Kampanijos struktūra

    Įvertinę biudžetą ir iškėlę tikslus, pradedame formuoti kampanijos struktūrą. Priklausomai nuo kliento galimybių, bandome išgauti maksimalią grąžą.
    5

    Testavimas

    Paleidę kampaniją, stebime konkurenciją ir galimybes. Visą laiką šiame etape skiriame kampanijos efektyvumo didinimui.
    6

    Konversijos

    Stebime konversijas – tai pats svarbiausias etapas, leidžiantis identifikuoti naujas galimybes. Taip pat aiškiai matomas kampanijos efektyvumas.

    Naujienos

    Projektų kūrimas, valdymas ir kitos naujienos

    Kaip naudotis Google Classroom?

    Google Classroom yra švietimo platforma, skirta mokytojams ir mokiniams bendrauti, dalintis užduotimis ir mokymosi medžiaga bei valdyti mokymosi procesą internete. … Read More

    Kaip atsisiųsti ir naudotis Zoom programa? Prisijunk ir tu!

    Zoom yra populiari nuotolinio susitikinėjimo ir internetinio seminaro platforma, kuri leidžia žmonėms komunikuoti, bendrauti ir dirbti nuotoliniu būdu. Štai žingsniai, … Read More